luni, 6 iunie 2016

Circuit SUA & Canada 2016

Dupa un zbor foarte lung, in cele din urma am aterizat in Canada, la Ontario, iar inca de pe aeroport am observat niste voluntari care erau dispusi sa te transfere la hotelul tau, gratuit. Cu siguranta nu erau hoti sau rau intentionati pentru ca toti erau imbracati la fel si aveau logo-ul unei asociatii pe care am cautat-o ulterior pe net. Am ramas placut impresionat de ospitalitatea canadienilor si clar este o tara mult mai relaxata decat SUA, in care oamenii sunt mult mai calmi si mai politicosi.
La fel ca marile orase de pe continentul nord american si in Ontario sunt cateva atractii, nu foarte multe, nu se compara cu Europa pentru ca este total altceva, avand o cultura si o istorie de doar cateva sute de ani. In schimb, in centru se gasesc niste cladiri foarte inalte, iar unele dintre ele iti ofera posibilitatea de a le vizita in cel mai inalt punct de unde ai o panorama superba asupra orasului. Preturile in Canada sunt ceva mai mari decat la noi, asa ca noi nu aveam multi bani de cheltuit si nu ne-am intors cu prea multe in tara, insa am avut grija sa mancam copios in fiecare seara.
Mi-am dorit sa gust cele mai cunoscute mancaruri ale lor si am observat chiar si cateva restaurante cu specific romanesc, insa nu am avut curiozitatea sa intru pentru ca mancarea lor o puteam incerca si acasa. Am avut parte de o cazare la un hotel de 3 stele foarte grozav, unde nu ne-a lipsit nimic si tot personalul a fost foarte amabil. Este adevarat ce se spune despre canadieni ca sunt amabili, asa ca m-am simtit foarte bine in aceasta tara plina de oameni educati, diferita fata de SUA, unde te simti mai in siguranta. Oricine vrea o destinatie unica, recomand o vacanta in Canada.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu