marți, 23 decembrie 2014

Camerele de supraveghere IP



  In primul rand ar trebui sa stim ce este o camera de supraveghere IP. Aceasta este o camera conectata la internet si prin care poti viziona imaginile oricand doresti si la o distanta mare. Aceste camere sunt foarte importante atunci cand ai o institutie sau o fabrica, pentru ca poti sa vizionezi imaginile oricand doresti. In ultima vreme aceste camere s-au raspandit foarte mult deoarece, sunt mult mai deosebite si au un aspect placut. Acestea nu necesita fire, cum se intalnesc de obicei la camerele de supraveghere video.
Acestea pot fi conectate la Wi- Fi si poti sa te deplasezi cu ele oriunde vrei. 

   Cand familia mea s-a unit pentru a deschide o fabrica de mobila toti erau entuziasmati, dar nimeni nu s-a gandit ca orice fabrica are nevoie de un sistem de supraveghere. In timp ce se construia fabrica, a fost instalat un sistem de supraveghere video si unul de alarma care au fost extrem de utile. Cel de alarma ajuta noaptea sau in zilele libere in care nu era niciun lucrator, doar un paznic, si cladirea putea fi sparta. Iar sistemul de supraveghere inregistra si stoca imaginile. Cum in fabrica noastra totul era bine si afacerea decurgea din ce in ce mai bine, era imposibil sa nu se intample ceva rau. Unul din angajati a incercat sa plece cu banii pe care ii adusese un client. Era o suma mare de bani cu care ar fi putut face multe.  O a doua sansa e bine venita pentru oricine, dar se spune ca pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti. Asa ni s-a intamplat si noua, chiar daca ii oferisem a doua sansa, acesta a incercat sa fure un mobilier, crezand ca daca opreste curentul camerele nu vor functiona. Atunci am realizat ca trebuie sa actionez in alt mod, asa ca am recurs la o camera de supraveghere IP conectata la Wi- Fi. Cum nimeni nu stia de existenta ei, puteam sa vad imagini din interiorul cladirii ori de cate ori doream eu sau alti membri ai familiei. Tot ce trebuia sa fac era sa ma conectez la ea si sa fiu la o distanta mai apropiata, ceea ce nu era o mare problema.
    
 Asa mi-am invatat lectia si am realizat ca o asemenea camera este bine venita in orice moment si ca imi poate da un mare ajutor si in alte situati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu